Sunday, May 3, 2009

SEMBANG

Beberapa hari lepas,jiran belakang rumah menegur,"hi kak, sibuk sangat ke?Dah lama tak bersembang ngan kami"."Ha ah,tak sembang ngan korang,tapi akak sibuk dok bersembang ngan kawan kat dalam rumah plak"aku menjawab."Aik,tak nampak sesapa pun datang rumah akak?".Dia mengerutkan dahi.."Memang la ko tak nampak,akak sendiri berborak ngan diorang tu pun,akak tak nampak muka..orang tu."aku menjawab.
"Eeiii...akak ni,biar betul...menakutkan saya je ,cakaplah akak borak ngan sapa,ke akak ada jumpa benda2 misteri ke?"Beria2 dia menyoal."Banyak la ko punya misteri,ko ingat akak dapat jumpa orang bunian ke? Dah akak bersembang kat internet, mana nak nampak muka orang...lainla kalau akak ada web cam , kira ok lah jugak..."aku tersenyum tapi muka dia yang masam..hihihi...

2 comments:

jvanderllin said...

kite senyum...agak-agak knape muka dia masam? hihi..

HBB said...

aku pun senyum.. aku ke yg sembang ngan ko kat internet tu.. hehehhehe