Sunday, May 3, 2009

JEJAK KASIH.



Bersama kenalan yang terpisah selepas 30 tahun.






Minggu lepas saya ada aktiviti di Kolej Komuniti,kebetulan bertemu kawan lama yang dah hampir 22 tahun terpisah.Seronok sangat,cuma pertemuan berlaku di dalam tandas..hahaha..Hasil dari perbualan dengannya,saya telah dapat menjejak seorang lagi teman baik kami.Dan saya telah berjaya menghubunginya melalui telefon petang tadi.Selepas ini saya berharap dapat mengumpul semua teman2 yang pernah melalui kehidupan suka duka kami sewaktu di zaman persekolahan dulu.

Melalui internet juga,saya telah terjumpa beberapa orang teman lama,ada yang dapat di hubungi semula dan ada yang saya hanya dapat membaca kisah kejayaan hidup mereka sekarang.Apapun jua saya gembira melihat perkembangan mereka walau telah terpisah lama,atau mungkin saya telah tidak dikenali mereka.Terlalu jauh jaraknya usia perpisahan yang kami lalui...dan ada hampir 30 tahun.Bersyukur kepada Allah SWT kerana masih memberi kesempatan untuk kami memanjangkan silaturahim yang telah terputus sekian lama.

No comments: