Tuesday, May 25, 2010

EK ELEH!!

Petang semalam semasa menyuap Hana makan nasi,sambil melepak depan tv,kami melihat sedutan Bersamamu yang akan ditayangkan malam ni.Tengok sambil lalu gitu,saya rasa orang yang mereka paparkan tu mungkin seorang yang bisu,spontan datang simpati pada orang tu..."la...orang ni bisu rupanya"!kata saya....Tetiba2 je   Hana menyambung,"kesian dia kan ibu,mesti dia kena tampar!"....Terasa cam kena karen jap...biasa dengar tak orang selalu buat lawak "aku tampar kang, bisu"!!itu yang Hana maksudkan......

11 comments:

Tirana said...

Hahahaha...budak-budak mudah mempercayai sesuatu yang orang dewasa perkatakan..hehehe

relevan said...

Memang..hehe! Sepak bukan saja boleh bisu malah pekak terutamanya..

endiem said...

ha aha ha... budak lurus bendul..dan cekap fikir.

dkama said...

dibawah umur memerlukan bibingan orang dewasa... hahaha...

hai said...

salam tirana,
betul tu...payah gak nak terangkan..hehehe...

salam relevan,
kena sepak paner sekejap..hihihi...koi penah dgr org lipis maroh ke anok dia,ku tampor kang berdamor!!

salam endiem,
lurus gitu buat kita pening melayannya!!

salam dkama,
betul tu,diorang bukan tau apa...kita la kena main peranan!!

Hashim Zabidi said...

Cakap pada Hana: jangan cari fasal hingga menyebabkan kena tampar atau kena sepak. Dengor cakap emak ayah, ya! Hana...

Katakan juga: bola aje yg tak reti sakit bila kena tampar atau kena sepak, he he he...

al-mankaraqi said...

tu pasei kener berikei berlapas depan bebudok.......dan dia menurut karang.......

dkama said...

supaya dia mudah paham cuba tampa muka dia kak... bisu ke tak bia dia yang pk... hahaha BRUTALnya... PEACE...

qaseh mas said...

salam Jumaat Kak Hai.aduss..begitulah dunia anak-anak,tulus dan suci...

a kl citizen said...

betul sangat kata2 hana tu, kan
saya setuju

Fadh said...

hahaha sekali anak sendiri pulangkan paku buah keras hehehe