Tuesday, March 2, 2010

SASPEN!!

Semalam, sewaktu aku hendak keluar dari rumah,mengambil anak yang balik dari sekolah...tetiba berhenti sebuah kereta peronda polis betul2 depan pagar rumah.Kelihatan 2 orang anggota polis di dalamnya....Hati aku terus berdebar kencang,sebab x penah lagi polis datang ke rumah begini....Hati aku mula tertanya2,apa yang dah berlaku ni??Ingatanku terus terbayang kepada anak2 dan suami.....kaki dan tangan terasa sejuk,x tau bagaimana untuk menggambarkan perasaan aku ketika itu......
Salah seorang dari anggota polis tu turun dan terus menghampiri aku ...."Assalamualaikum,maaf kalau saya mengganggu,nak tanya sikit,rumah sebelah ni nak bagi orang sewa tak?".........adoi!!sabo je la.......

15 comments:

al-mankaraqi said...

beriyer amat saspennyer kakakaka......

relevan said...

ha ha ha Hai...ini betul punya saspen..!

endiem said...

lega

piewahid said...

hehehehe... smpat jgk polis tu carik umh sewa ek!

atie said...

Salam Kak Hai...

KAlau saya pun saspen gila...

INTAN RH said...

koi x tau la napa bila org nmpk polis terus saspen..hehe

:P

hai said...

salam al-makaranqi,
hehehe...biasa la org pompuan!!

salam relevan,
x biasa gitu...

salam endiem,
mmg lega...

salam piewahid,
tu la pasal...tgh keje gamoknya!!

salam atie,
tu la kan sebab x penah..mesti awak pun akan rasa gitu gak!!

salam intan,
koi kalo dia dtg ngan uniform je x gak ketornya ni dgn kete polisnya tu..lain macam ngat rasanya..hehehe...

maiyah said...

wakaka.. wat saspen le.. abg polis tu x dpt umah kuaters le tu

abu muaz said...

takut sangat pada polis ya.

Hashim Zabidi said...

berani kerana benar, takut kerana salah cik mek oii...

tapi betul juga, kalau anak-anak takde depan mata, bimbang pahal yg berlaku pada mereka. hal spt ni saya dah rasa, kurr semangat!

hai said...

salam maiyah,
kdg ada gak yg malas nak dok kuarters!!

salam abu muaz,
tak takut pun...tapi bila dtg dlm keadaan camtu,kita syak cam sesuatu yang berlaku...

salam pak hashim,
tu la pak,kebetulan anak saya yg tunggu spm tu baru je gi keje...naik motor plak tu...ayahnya pun x de..macam2 kita pikir...org pompuan mudah pikir yg x elok je...hehehe..tu mudah dpt darah tinggi...

Mazru Majid said...

hahahaha..aih akak dan polis ni buat suspen betui la

qaseh um masyitah said...

wah saya pun suspens lah jugaks.hu hu

a kl citizen said...

polis dok sebelah rumah selamat kut hai...

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片