Monday, August 31, 2009

CEPATNYA MASA BERLALU..

Adusss...rindu rasanya nak berblog....haritu tak de peluang sangat nak bermanja2 ngan pc ni...asyik berebut ngan anak2..maklumla cuti sekolah!!Jangan harap la aku nak guna...sesama diorang pun dok bergaduh...Hari ni baru la ada ruang sikit.....tapi masih juga tak dapat nak updatekan entri yang berserabut kat kepala ni......sebabnya bulan pose ni pun nampaknya lebih bz dari biasa......Sibuk melayan permintaan anak2..yang teringin nak makan itu ini....tapi yang bagusnya mereka tak mintak bende yang menyusahkan!!Semalam sebelum Nabila balik ke hostel,dia hanya mintak nak makan sambal telor...ahaks!Sekejap je rasanya masa berjalan.....dah 11 hari kita berpuasa!!!

9 comments:

Hashim Zabidi said...

Ini cerita walaupun dah 11 hari puasa...

Pak Mertua: Hai Tam, gone pose tahun ni...?
Menantu: Alhamdulillah ayah, setakat ni belumlah lagi...

Pak Mertua memuji-muji menantu depan anaknya (bini si Tam) yang si Tam belum tinggal pose lagi..

Anak ( bini Tam): Belum lagi hapa? Belum pose lagi ayah...

Pak Mertua: Astaghafirrullah...Tam, Tam, apalah nak jadi dengan kamu ni ha?...

Webmaster@Echam said...

Kak Hai,
Lama aok diam wehhh.... Kemana???

INTAN RH said...

Oic...bz dgn memasok rupanya :). Koi pnya laptop, ank2 tak berani usik klu tak dpt izin koi. Sambal telo sedap gak ek...pandai aok.. :D

relevan said...

Memang pantas masa berjalan..sehingga kan nak nak merotan pun tiada jurusebat nya..

Masterzizoul said...

time flies....

endiem said...

ingat dah lupa kome, sibuk dengan terawih.

hai said...

salam pak Hashim,
hehehe...Best la citer2 lawak camni..

salam Echam,
koi tak koner pun..terperap je kat rumoh...beramuk ngan bebudok ni!!!

salam Intan,
koi tak bz gak memasok..yang ianye..byk ngat keje..campur mereloh!!!

salam relevan,
dan masa terus berlalu..keputusannya masih belum pasti!!!

salam Masterzizoul,
masa semakin singkat...dunia akhir zaman!!

salam endiem,
bukan lupa...tapi letih terkejor2 ...kadang tu balik tarawih,terus mereloh!!

maiyah said...

salam akak.. nasib baik anak sy ayu tak suka sgt ngan tenet nih, tapi dia nak mp3 lah plak.. hai anak2

abu muaz said...

masa itu lebih berharga dari emas...