Thursday, July 29, 2010

MALANG TIDAK BERBAU!!!

Mungkin aku terpaksa berehat dari berblog buat sementara  waktu ni.....Jumaat lepas suami aku eksiden,jatuh motor selepas dihimpit oleh sebuah kereta sewaktu dalam perjalanan ke tempat kerja....Tak la teruk sangat,tapi berjahit la kepala...patah tulang selangka dan tulang rusuk....3 hari jugak la dok spital!!Kesian tengokkan dia sebab tak larat nak bangun dan baring..Selepas keluar spital tu,kami dah bawa dia ke bomoh patah dan alhamdulillah...nampaknya tahan la sikit.
Aku pun tak ada masa nak online sangat, sebab sibuk melayan dia ngan anak2,dan sejak balik dari spital ni pun ramai jiran2 dan sedaramara yang datang berziarah,jadi aku sibuk  melayan tetamu.....Tak de apa yang aku harapkan...cukuplah sekadar doa dari teman2 di sini.... semoga dia pulih seperti sediakala!!Kami redha dengan ujian dariNYA.....

9 comments:

endiem said...

semoga dia cepat baik..

piewahid said...

semoga cik abang cepat sembuh dan puan sekeluarga tabah!

utamakan yang lebih penting dahulu...

marinahunny said...

akak, saya terjumpa blog akak ni kat mana lupa dah..seronok sgt baca kisah2 family akak..hehehe teruskan bercerita..

eL said...

Akak, saya doa supaya semuanya seperti biasa nanti ye insyaAllah.

NorRa2009 said...

salam kat ang raman..smoga cepat sembuh.

Mazru Majid said...

salam..

laa...

muge cepat sembuh...

penjejak maya said...

salam,

saya doakan moga suaminya cepat pulih dan utamakan la yang paling penting tu..

mamawana said...

Salam...moga cepat sembuh dan terus tabah dan sabar.

piewahid said...

"Selamat menjalani ibadah puasa dgn sempurna. Semoga segala amalan dan doa diterima-Nya. Ampun maaf atas segala kesilapan & kesalahan"