Thursday, July 15, 2010

DAPAT SURAT CINTA.......

Petang semalam koi dikunjungi oleh 2 orang rodong....kononya nak wat kejutan, ala2 terjah gitu....koi pulok,tak tau ngapa...semalam te memang rasa malas ngat nak wat makan petang,sokmo ada je !!Koi kabo ke deme,padan muka hokme...tu la... lain kali kalo nak datang tepon dulu....dah te, nampoknya pekena air je la!!

Kononya deme tu nak wat kejutan sebab nok nengok keadaan koi,nok menanya kabor ..maklum la semenjak koi menutup akaun FB....ramai ngat rodong yang meshkil ngat..bakpe tetiba2 koi senyak teruh !!Deme tu kira nak meyiasat la gamoknya.....koi kabo ke deme,payoh ngat jadi orang glamer ni.....hihihi...perasan!!

Semalam te,dan koi bukak ceriter ke rodong,mintok pendapat deme,pasainya koi baru je dapat surat cinta beberapa ari lepas...kot2 la rodong koi boleh nolong!!Koi pening ngat ni,mana koi nak tala ke ni.....surat cinta koi tu bernilai RM300.....gampang betol!!Kiranya ni la kali pertama koi dapat surat cinta te......tapi koi doh sesok semacang!!Rodong koi kabor...aok buat bodo je....esok2 masa ada diskaun,baru aok gi bayor!!Eiii...boleh ke gitu,koi bimbang terus dapat waran tangkap je.Rodong koi nanya ke koi,aok penah chek dak kat MYEG ??Mendenya pulok te....???Rodong koi citer,yang dia baru 3 kali dapat surat cinta tu,ketnya bila dia chek kat myeg te....dia ada 36 saman.......waabe!!Goner gitu???......rodong koi kabo..dia pun heran,bakpe leh jadi gitu.......tak tau le ntah mana datangnya!!!Rodong koi kate...kerajaan tengoh sengkek benor ke??

Belum abih pening koi ni....tup2 banyok pulok rega barang2 naik malam tadi.....buat koi naik hangin je......weiii sesoknya koi ni...mikir pulok bulan depan pose,raye....baju raye anok2 pun tok nampok ke bayangnya lagi ni.....arghhh......migraine koi!!

6 comments:

endiem said...

rega barang bukan takat gula, minyak dan gas je.. barang barang lain pun naik jugak.. pulut hitam naik hingga RM 8.00 . makanan kucing naik 20 sen, milo dah tentu naik. Itu tak termasuk bawang, kunyit, ikan kering.

semut-terbersin said...

makteh, rodong tu ape?

hai said...

salam endiem,
tu yang koi x dayenya..pendekata suma pun akan naik....gaji tok naik2 jugek!!!

salam angah,
apala anak org pahang ni....rodong tu "kawan" la...huhuhu....biasanya org beloh temerloh,triang,maran guna perkataan ni..

Webmaster@Echam said...

hahhaha.. matilah wehhh gini gaye. Barang mkin naik tapi gaji dok kat situ juge...

relevan said...

Mahei rega surat Cinta aok yer..sampai RM300..

a kl citizen said...

dah semak kat myeg tu ke?... takut pulak saya bila baca kawan hai dapat 36 saman gitu...


terbaru dari saya : melampias marah, makan goreng pisang panas