Wednesday, November 4, 2009

SEKADAR BERKONGSI

"Maklumat dr Ustaz Harun Din..planet Marikh (yg terdekat dgn bumi)telah mengalami pusingan terbalik pada bulan 9 yang lepas.Planet yang berhampiran dengannya juga akan mengalami kejadian yang sama.Maka akan terjadi kejadian matahari naik disebelah barat yang juga tanda2 besar kiamat....lalu pintu2 taubat ditutup!Kata para astronomi, bumi hanya menunggu masa saja...Info ini tidak didedahkan secara meluas dan telah dihentikan oleh NASA kerana ia menguntungkan pihak ISLAM.Ambil peringatan samada benar atau tidak,atau sejauh mana kebenarannya...sama2 ...harap tidak meninggalkan solat!!"Wallahualam........maklumat diperolehi dari sms.....pagi ini!!.
** satu malam tu, dalam minggu lepas keluarga saya menyaksikan bulan mengambang dikelilingi oleh bulatan besar ...sangat cantik dan ramai orang di kejiranan saya yang keluar melihatnya!!Saya cuba mengambil gambar tersebut tapi tak berjaya sebab guna kamera cikai je..!!!

11 comments:

Tirana said...

Dunia sudah sampai ke peunghujungnya...

Fadh said...

subhanallah...

endiem said...

hanya Dia sahaja yang mengetahui.. wallah hu aklam.

abu muaz said...

Bagi yang leka terus leka....

relevan said...

Peringatan untuk bersiap sedia..tapi sepatutnye semua sudah siap sedia dari dulu lagi..

maiyah said...

peringatan pd dunia yg hujung ni, jgn lagi leka ngan nikmat dunia

um. masyitah said...

Salam kak Hai
Peringatan dari Allah...
kak Hai tentang bulan tu,ada bloggers yang dapat snap peristiwa itu

zai said...

Salam Hai..

seram baca kisah ni..tapi terperasan juga akhir2 ni banyak cerita2 yg menakutkan spt ini semakin kuat tersebar..mudah2an walaupun tidak 100% benar ttp boleh memberi kesan kepada kita yang masih lalai agar tidak terus leka memburu nikmat dunia..

Ramai yg tidak sedar bahawa sebenarnya kiamat itu telahpun bermula sebaik saja kita diambang sakratul maut bukan setakat menunggu sehingga terjadinya hari kiamat..kerana apabila roh bercerai dari badan bererti pintu taubat telahpun tertutup...

hai said...

salam ummu,
sapakah gerangannya yang berjaya merakamkannya??

salam zai,
alhamdulillah!selepas saya tunjukkan msg ni kat anak2...harini saya tak perlu tinggi suara suruh diorang solat...diorang siap menggoggle cari tanda2 kiamat!!

mazru(9m2mzr) said...

kak hai,
mungkin koi yg berjaya merakamkan peristiwa tersebut bak kata ummu tu..hehehhe..

kite kena beringat selalu,bagus la kak hai bgtau perkara begini

Abang Terrer said...

Hmm rasanya Dr. Haron Din tak pernah cakap macam tu.. biasa la SMS, banyak benda diover2kan... Kebenaran tentang hal ini boleh baca di blog Azmal.

http://azmal.blog.friendster.com/2008/07/dr-haron-din-cerita-kiamat/