Thursday, December 15, 2011

MALANG TAK BERBAU....

Kaki anak saya yang eksiden motor minggu lepas...Kejadian berlaku semasa dia dalam perjalanan ke kelas.Ini la yang dikatakan malang tak berbau....cedera kerana kecuaian orang lain.Tapi nak wat camnakan,mende dah berlaku.Apa pun,kami bersyukur kerana kecederaan dia tidak serius,cuma 10 jahitan di tumit.



Buat masa ni,terpaksa la dia menggunakan topang untuk bergerak,kebetulan exam pulak hujung bulan ni.....harap dia tabah menghadapi dugaan!!







Klakar la plak,bila kawan dia komen...kaki ko dah macam lipan belaan...hehehe...

5 comments:

Hashim Zabidi said...

Anak lelaki, anak lelaki memang gitu. Its a lesson for him.

a.T.i.e.Q.a said...

samala la tajuk enry eksiden kita, makteh :D

eee..ngeri sungguh tengok!

a.T.i.e.Q.a said...

*entry

marinahunny said...

sbb tu org kata kalu ita bwk laju kita langgar org tp kalu kita bawak slow org langgar kita. apa2 hal pun sentiasa kena berhati2..

klcitizen cikgunormah said...

la, ngeri lah pulak menengok, rasa macam kaki saya pulak yang sakit. semoga cepat sembuh.. teruk jugak ya