Monday, February 22, 2010

APA KE JADAH LE.......

Fuyoo.....lama betul x memblog....bukan busy sangat tapi bilamana cuti sekolah semakin panjang,bermakna .. ibu terpaksa beralah dan merelakan dengan paksa untuk memberi ruang pada anak2 menggunakan komputer,secara bergilir2!!huhuhu.......
Semalam aku ada sedikit urusan di Temerloh,jadi lepas hantar anak2 yang bersekolah pagi...aku dan suami meneruskan perjalanan ke destinasi yang ditujui...Kami berhenti di Petronas Jaya Gading untuk mengisi minyak....pemandangan biasa kalau pagi2 kat  situ,memang bersusun kereta....Kami terus masuk di belakang sebuah kereta yang kami kira telah selesai mengisi minyak kerana tuan punya kereta telah meletakkan hos ke tempat asalnya ....tapi dengan selambanya dia terus menuju ke arah kaunter pembayaran....apahal lagi la si minah ni??
Oleh kerana di stesen berkenaan ada mesin ATM,jadi suami aku mengarahkan aku untuk mengeluarkan duit di situ sementara menunggu dia mengisi minyak....
Masalahnya,selepas aku telah berurusan di mesin ATM,tuan punya kereta masih tidak muncul2 lagi....Dan akhirnya bila dia datang semula,beberapa minit kemudian....barula kami tau,rupa2nya dia pergi mengisi borang peraduan Petronas 2 juta tu....haramjadah tol la....mutut2 talak otak punya olang!haiya,pagi2 sudah bikin olang manyak panas woo....!!!

9 comments:

endiem said...

Shell pun ada peraduan menang RM300,000 , tengok fahrin ajak isi borang kat mana shell.

relevan said...

Nak dapat 2 juta lah tu..lantak je orang lain tunggu giliran kat belakang..

Webmaster@Echam said...

Sebab 2 jutalah dia buat camtu. Tapi koi rase doh tak dapat kot sbb kena maki ngan aok doh kak haii....

maiyah said...

haha.. cuba nasib je.. mana tau kalo dpt bleh banje sy makan heheh

piewahid said...

rasa geram yg boleh dfahami...:)

Ahmad Muslihin said...

salam ziarah..
haa..baling je host minyak kt minah 2..
:)

Mazru Majid said...

hehehe...saborr kak haii

hai said...

salam endiem,
masing2 cuba menarik perhatian pengguna...ketnya rega sama je yek!!

salam relevan,
koi x kesah kalo deme nak kaya cepat,tapi jgn nyusoh ke org!!

salam Echam,
hehehe..ye la tu...tapi koi x penah percaya ngan peraduan2 ni...jgn harap sgt le..

salam maiyah,
x kan dapatnya sebab x penah mencuba pun...

salam piewahid,
tau x pe..!!

salam muslihin,
rasa mmg nak wat gitu tapi x sampai ati je..hehehe...

salam mazru,
sabar le tu,sebab leh tunggu gak..!!

abu muaz said...

selamat kembali berblog. kalau anak-anak ada kat rumah memang la gitu.