Monday, April 6, 2009

TOPUP OH TOPUP

Alamak!Siapa yang topupkan kredit telefon saya pada 3.4 yang lalu....walaupun cuma RM5,tapi ianya dah menimbulkan kontroversi yang taklah begitu hangat.Bila saya tanya my hubby,dia kata "saya tak main la topup 5 ngit ni,tah tah pak we awak kot".Adus!Hot,beb...nasib dia cakap sambil gurau..kalau tak, mau perang.

My hubby ada 2 henset,1 for office hour then the other 1 for personal.Pagi ni saya jumpa henset office dia kat atas almari,ada 2 message and 1 missed call.2 hari cuti ni, dia memang tak pegang langsung.Pergi Temerloh hari Sabtu tu pun dia bawak henset satu lagi.Saya baca je message tu coz dia jenis yang tak kisah pun,kalau dia malas,saya yang selalu tolong reply message.Eh eh,message tu dok habaq kredit telah berjaya dimasukkan...RM5 ...Dia pun terkejut jugak.Topup tu pulak masuk pada 4.4...selang sehari je dari yang saya dapat......Saya pun ambil kesempatan la,"ha...ke mak we abang plak yang masukkan".

Saya memang tak puas hati,sapa yang rajin tolong topup ni....mulanya hari tu saya ingat orang tersalah masukkan,tapi my hubby pun dapat...rasa cam takkan la tersalah kot.Then,sms kat my son,asked him about the topup,he denied.Saya rasa pun memang bukan dia coz dia pun selalu kering...duit MARA dia pun sangkut lagi..Whatever,I think I should thanks to the mysterious person......Jangan biarkan hidup anda di selubungi misteri..............he......he........

2 comments:

Cg said...

mistersi nusantara.

tolong topup kan saya juga
hehe

http://chronicgerillagallery.blogspot.com/

hai said...

Cg,
boleh...tunggu bila dapat lagi topup misteri.