Wednesday, June 30, 2010

BERTUAH JADI ANAK ANGKAT!!

Wah!! Untung budak2 sekarang,walaupun cuma sekolah mereka jadi anak angkat kepada Penerbangan Malaysia(MAS),tapi diorang pun dapat menikmati berbagai keistimewaan.Semalam pihak MAS menaja penerbangan diorang dari Kuantan-K.Lumpur(pergi dan balik) untuk program Motivasi Jaya Diri yang berlangsung selama 2 hari di Wisma Belia K.Lumpur.Seramai 30 orang pelajar tahun 6 yang terlibat,iaitu 12 lelaki dan 18 perempuan serta diiringi oleh 2 orang guru .Ini merupakan tahun ke3 pihak MAS menganjurkan acara2 sebegini dan objektifnya untuk memberikan semangat dan dorongan kepada para pelajar agar lebih yakin dan berusaha untuk mencapai kejayaan yang baik dalam bidang akademik.Terima kasih kepada pihak sekolah dan MAS serta semua pihak yang terbabit dengan program ni semoga dapat memberi kesedaran kepada anak2 semua.




hai..pening gak cikgu melayan diorang ni,harap2 tak de yang termuntah kat atas tu!!
























Haziq...belum apa2 lagi dah berpeluh2...harap lepas balik ni ada la perubahan ek!!                                                 

7 comments:

a kl citizen said...

bestnya dapat naik kapalterbang ngan kengkawan

Hashim Zabidi said...

Itulah tuah orang. Harap-harap tuah mereka berpanjangan, sampai jadi orang, hi hi hi...

Mazru Majid said...

salam...

wah...best nye

hai said...

salam teacher,
dia baru je balik....ikut citer dia mmg seronok...yg kelakarnya dia kata masa mula2 terbang tu dia rasa nak menangis...dah agak dah,mmg dia ni jenis yg penakut!!
penceramahnya yang terlibat,Dr.Tengku Asmadi,Dr.Sheikh Muzafar...dan Ustaz Roshidi ke gitu la.....

salam pak hashim,
ya lah itu rezeki memasing...harapan kita sebagai ibubapa mmg la mengharapkan yg terbaik hendaknya!!

salam mazru,
mmg menyeronokkan...lebih2 lagi buat budak2 cam diorang..mgkn menjadi kenangan yg sukar dilupakan kot!!

endiem said...

Dalam kapal terbang tak boleh buat bising... nanti pilot suruh main kat luar... hehehe

piewahid said...

mmg best anak2 skang. smoga anakanda cemerlang dunia akhirat, insyaAllah...

hai said...

salam endiem,
kebanyakkannya baru pertama kali naik...jadi suma pun melayan perasaan je...

salam piewahid,
insyallah!!