Wednesday, November 13, 2013

MIGRAIN TANPA UBAT???

Assalamualaikum..

Saya rasa terpanggil untuk berkongsi sesuatu di sini tentang suami saya seorang penghidap "migrain" ...Saya tak pasti ,sejak bila dia mula mendapat penyakit ni...tapi semenjak berkahwin dengan dia 23 tahun lalu memang itu la yang berlaku...kerap sakit kepala dan kadang kala sakit kepala melampau  berhari2...Saya rasa mungkin juga ada kaitan dengan genetik keturunannya kerana semua adik beradik dia menghidapi masalah yang sama.

Untuk hilangkan sakit kepala maka dia kerap mengambil "ponstan"sejenis ubat tahan sakit...Waktu tu saya saya tak pernah kesah,janji dia sembuh dan sihat semula sehinggalah kami terbaca sebuah artikel,di readers diagest.."Painkillers is the silent killer"!!Memang agak memeranjatkan....sekian lama dia mengambil painkiller...akhirnya suami saya cuba  bertahan untuk tidak mengambil ubat jika rasa kurang sakit ,dan sekiranya sakit sangat dia akan mengambil "paracetamol".Masalahnya bila makan "paracetamol" atau org suka gelarkan ubat KK atau panadol...biasanya dia terpaksa mengambil lebih..kadang hampir sepapan paracetamol pun x memberi kesan.

Baru2 ni saya di perkenalkan oleh seorang kawan dengan kopi mineral(garam buluh)...mengikut kawan tu kopi ni boleh mengubati berbagai penyakit termasuk migrain,stress,kencing manis,darah tinggi,gastrik,buasir,buah pinggang dan berbagai penyakit lain.Saya tertarik dengan kopi tu kerana kandungan garam buluhnya,sebab sebelum ni ada seorang lelaki cina yang berkongsi cerita dengan suami saya  tentang kebaikan garam buluh...di mana kalau seseorang yg menghidap penyakit buah pinggang boleh pulih hanya dengan mengamalkan pengambilan garam buluh.Syaratnya sebelum sampai  tahap dyalisis.

Beberapa minggu lepas suami saya balik dari pejabat dengan muka yg stress, dia tanya saya ada panadol tak sebab dia sakit kepala sangat.Kebetulan saya baru ambil sekotak kopi dari kawan,terus saya tanya nak ubat ke kopi??Terkejut dia...Aik!takkan la tengah pening ni nak  minum kopi!!Saya kata ..kawan saya bagitau kopi ni boleh merawat migrain..Hanginkan...tengah pening nak bagi kopi...hehehe... Akhirnya dia mengalah bila saya bagitau yg kopi tu ada campuran garam buluh,dan waktu tengah pening ni la kita cuba tengok kalau memang ianya memberi kesan.Alhamdulillah....saya rasa 2 jam lepas minum tu dia dah rasa semakin pulih...dan nampaknya kopi ni lah yang bakal menjadi pengganti ubat tahan sakit.Rasa kopi mineral yang sedap tanpa campuran tambahan lain seperti susu atau gula memang sangat di gemari ramai dan mendapat sambutan yang baik...lebih2 lagi garam buluh memang terbukti mempunyai khasiat yang baik untuk kesihatan.

Pada yang berminat untuk mencuba bolehlah hubungi saya:
019-9136370

2 comments:

Gallery Dewasa said...

[-] gambar isteri bogel seksi
[-] Siswi Bertudung Labuh Miliki Twitter Penuh Gambar Lucah
[-] Cerita dewasa cerita lucah
[-] awek 18 tahun, gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung


[-] (Panas) Gambar separa lucah Nadia, Gadis Melayu 2
[-] model lucah melayu diusir, blogger seks anak cina lepas
[-] Cerita lucah bogel


[-] Sex, lucah. gambar bogel, video lucah, artis bogel
[-] Lucah Melayu Raya: Kakak Angkatku Liana
[-] Lagi Koleksi Gambar Lucah Budak Melayu
[-] Budak Sri Kinta: GAMBAR2 LUCAH PANAS ARTI


[-] Gambar Lucah Lelaki Dan Konek Melayu Ajilbab Portal Zakar
[-] PANASS!! Facebook Lucah Perguna Gambar Gadis Melayu
[-] MODEL LUCAH MELAYU DIUSIR
[-] KESESAKAN TERUK LAMBANG KEMEWAHAN MALAYSIA


[-] Faridah Gadis Melayu Terlampau 3gp
[-] Ustazah Manis tapi Nude
[-] Ekperisi Memek Melayu


[-] Kakak Angkatku Liana
[-] Pekerja Melayu Bertudung Tunjuk Aksi Lucah
[-] gambar lucah melayu Archives
[-] Gambar : Awek-awek melayu yang sedap


[-] Lucah Melayu. Video Aksi Lucah Melayu From Akulah
[-] Cerita Lucah Gambar Seks Melayu Bogel
[-] Skandal Melayu Blogspot Search Label 3gp


[-] Laman FB lucah perguna foto gadis Melayu
[-] Gadis Melayu Uitm Gambar Lucah Pictures
[-] lucah awek bertudung


[-] Image Search Gambar Gadis Melayu Lucah Nude and Porn
[-] Kepastian! Lucah! Laman lucah
[-] Mavisrubina Gambar Cerita Lucah Awek Malaysia Bogel































































































































































































































































[-] gambar isteri bogel seksi
[-] Gadis-Gadis Melayu Beraksi Lucah Mencuci Motosikal
[-] AWEK MELAYU UITM BERAKSI BOGEL DAN LUCAH Part 3
[-] Isu komunis, edar gambar lucah di kawasan Melayu

mey haruka said...

Video Bokep Terbaru
[>>>] Bokep Asia


[>>>] Asia Porn


[>>>] Bokep Terbaru


[>>>] Bokep Indo


[>>>] Kumpulan Bokep Lucu




Gallery Hot
[>>>] Foto Hot Atris Indonesia


[>>>] Foto Hot Asia


[>>>] Artis Payudara Paling Besar


[>>>] Artis Terseksi Dunia


[>>>] Kumpulan KIMCIL





Video Bokep Terpopuler
[>>>] Nikmatnya Ngentot Sama Tante Ayu


[>>>] Pengalaman Pertamaq Dengan Kakak Iparku


[>>>] Anak SMP DI Perkosa Di Kebun Belakang Sekolahan


[>>>] Ngentot Prawan SMA


[>>>] Memek Tante Mely Merah Merona





Tips & Trick
[>>>] Tips dan Trik Dalam Bercinta


[>>>] Tips dan Trik Dalam Bercinta


[>>>] Tips Agar Cewek Mau Diajak Bercinta


[>>>] Tips Membesarkan Penis


[>>>] Tips Membuat Cewek Cepet Klimaks